2013. augusztus 9., péntek

Egy újabb nap az új èletemből

A szobámba ülök ès gondolkozok. Hogy min? Ez nagyon jó kèrdès. Az agyam zakatol, de mégis olyan mintha üres lenne. Most először érzem azt hogy nincsenek érzelmeim. Vagyis nem úgy általánosságban hanem most per pillanat. Hogy milyen? Fura, de ugyan akkor mégis nyugtat. A mai napon elég fárasztó volt. Eleve korán keltem, ugyanis egyszerűen képtelen voltam aludni. Bármennyire is szerettem volna nem jött álom a szememre. De legalább tudtam segíteni anyának ill.. tudtam figyelni tesómat, amit tortát süt. Ugyanis apának ma volt a szülinapja. Ő délelőtt dolgozott ìgy volt idő megsütni. Am nagyon finom volt. Délután elugrottunk mèg vásarolni. Történt velem egy kisebb baleset is, de már jól vagyok. Ja este ünnepeltük meg a szülinapot pezsgővel.:) Tényleg barátnőm vègre reagált az üzenetemre, amit egy hete küldtem kb. De megértem, hogy nem ìrt ugyanis ő is könyvmoly mint èn. Ès ìgy inkább olvas mint gépezik. Am ma elkezdtem egy könyvet, amit szentem a hétvégén be is fejezem. Úgyhogy, ha nem írok az azért lesz, mert olvasok.
Niki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése