2013. augusztus 15., csütörtök

Kirándulás

Ma korán keltem. Mármint ahhoz képest ahogy én általában szoktam. De ma családi kirándulás volt. Ami nagyon jó volt.
Először elmentünk egy tóhoz ahol mèg kisgyerekként voltam. Ha lett volna nálam horgászbot akkor horgászhattam volna. Nem baj majd legközelebb pótolom.
Utána elmentünk Szilvásra. Ahol egészen a vìzesèsig felsètáltunk. Imádok a termèszetbe lenni. Ilyenkor kiszakadok a városi környezetből. Ilyenkor nincsenek problèmák, tennivalók mindent fèlre teszek ilyenkor. Ès csak a termèszetet hallgatom. Olyan jó hallgatni, ahogy a madrak csiripelnek.
Ès ha a termèszetbe vagyok akkor az allergiám is megszünik.
Haza fele egy mellèkúton jöttünk, ami egy hegyen volt. Először felfele kellet menni a hegyen utána lefele. Nekem nagyon tetszet. Olyan volt mint egy soha vèget nem èrő út.
Mielőtt haza mentünk volna mèg elmentünk egy parkba sètálni. Ahol láttam mókusokat.
Ja ès összetalálkoztam egy bèkával is. De gyűlöllöm.
Kaptam kölcsön mèg tegnap egy könyvet barátnőmtől. Nicholas Sparks Az utolsó dal
Ha kiolvastam megírom hogy tetszett.
Niki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése