2013. augusztus 14., szerda

Életjel

Ez egy régebbi bejegyzésem ez vmięrt nem volt elérhető.

Sziasztok!
De rég voltam itt, vagyis pénteken. De most megjöttem. Az elmúl pár napba vagy időm, vagy kedvem nem volt írni. Esténként úgy estembe, az ágyba, úgyhogy nem volt erőm írni csak barátnőm üzeneteire válaszoltam. Ha meg lett volna időm, akkor meg kedvem nem volt.
Legfontosabb történés hogy kiolvastam a könyvet, Simon Elkeles Leaving Paradise-t. Nagyon imádtam, úgyhogy mindenkinek csak ajánlani tudom. Én eleve szeretem az írónő stílusát, úgyhogy meg se lepődtem, hogy tetszet. Ezt a könyvet barátnőm ajánlotta és egy nap alatt kivégeztem. Ugyan ettől az írónőtől ajánlom a Tökéletes Kémia trilógiát, aminek eddig 2 rész jelent meg magyarul. Az egy kicsit más stílus, de az is jó. Abba főleg az tetszik, hogy az írónő belecsempészet egy kis spanyolt. 
A Leaving Paradise egy kicsit szomorúbb történet, meg más témájú, de ez is jó. Annyi hogy ennek a sorozatnak a története a 2. részel, lenne teljes, de az még nem jelent meg.
Ennyit a könyvekről.
Ami még történt velem ebbe a pár napba. Először is állatlába későn feküdtem le mert szomszédaim minden este nálunk voltak :)
Ezen kívül segíttetem itthon.
Tegnap pedig két barátnőmmel elmentünk a szomszéd városba egy kicsit lazulni. Plázáztunk, meg elmentünk egy kávézóba is. Ja meg sokat beszélgettünk és nevettünk. Mivel ketten elég sokat olvasunk így bementünk pár könyvesboltba is. Tehát összességébe jó volt.
De mennem is kell, mert barátnőm jön hozzám. Úgyhogy ma már nem biztos, hogy jövök. Meg holnap se bizti mert megyünk kirándulni.
De mihelyt lehet megint írok. :)
Addig is jelenlegi kedvencemmel búcsúzok Bex Irigyeim mindig lesznek.

Niki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése