2013. augusztus 25., vasárnap

Újra itt

Hello

Elég eltűntem mostanság. De nem volt mit írnom semmi érdekes nem történt velem.
De most itt vagyok ès nagyából jól is vagyok. Igaz ez nem volt ìgy mindig ezen a hèten. Először egyik rokonom kórházba került. Utána pénteken hideg zuhanyként jött, hogy lehet megvakulok. Először fel se fogtam amit az orvos mondott. Igazából csak akkor esett le mikor haza értünk ès egyedül ültem a szobámba. Egyszer csak zokogni kezdtem ekkor jutott el igazán a tudatomig mit is mondott. Anya azt mondta valamit kitalálunk hogy ne kerüljön sor erre... A lènyeg, hogy nagyvalószìnűsèggel zöld-hályog van kialakulóban a szememen.

Ma egy kicsit elgondolkodtam mièrt is szeretnèk megváltozni. A válasz nagyon egyszerű:
Belefáradtam hogy mindig mások véleménye ès akarata szerint èljek. Abba is belefáradtam hogy megfeleljek másoknak. Minek úgyse èrdekli őket. Kurvára unom hogy mindig az jár a fejembe ki mit gondol rólam. Most már vègre a magam ura akarok lenni.

Amúgy mindenki jön itt hogy utolsó hèt a nyárból. Èn nem èrzem mert nekem mèg kèt hetem van. Ugyanis èn egy hèttel kèsőbb kezdem a sulit. A fősulit.

Összesègèben a hètvègèm jól zárul, mert itt vannak nagybátyámék. Akiket a ballagásom óta nem láttam

Niki

Ui: Ha minden jól megy jövő hèten kèt bejegyzès is felkerül. Egy nyár összegzős ill. egy könyvekkel kapcsolatos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése